Seronoknya Bila Dapat Kerja

Tuesday, November 17, 2009

Lepas Saja tengok Buletin Utama TV3, telefon rumah gua berbunyi dengan nyaring. Mak gua guna ringtone no 2.kuat sikit dengar bila duduk dekat dapur. oh, Pakcu telefon. Opah gua angkat.telefon rumah gua boleh pakai loudspeaker macam henpon. so, gua turut injam telinga untuk dengar.dapat kerja rupanya (untuk makluman, pakcu gua sama umur dengan gua.dulu dia belajar dekat jordan dlm jurusan bla bla bla).wow..dekat putrajaya...bawah Jakim..belum tetap lagi..try 6 bulan dulu.sehari mereka bagi RM 55 ringgit..kira gaji hari..hmm.banyak juga..kalau sebulan dah satu ribu lebih. sudah boleh beli macam macam. boleh beli baju,seluar,peti,dapur,pinggan mangkuk, dan yang penting boleh tanggung diri sendiri.

Bila gua fikir punya fikir. gua harap gua dapat habiskan pelajaran gua dengan cepat agar gua boleh dapat kerja dengan cepat. agar gua boleh lalui semuanya dengan cepat.hahahaha..salam

0 sumbang saran: