Lelaki Jua

Sunday, November 29, 2009

Hari ini buat petama kali dalam sejarah gua, dan tanpa disedari..

telah bermula disaat ini, ketika gua kebosanan,gua kebingungan,

Gua membuka dan terjumpa lalu gua tonton..oh tidak gua sangka,gua jadi minat dan gua mau layan

Tapi jangan risau, sebab gua takkan mengalirkan mata.gua cuma lihat dengan teliti saja.





Info PendekarYa

1. Cerita ini di peroleh setelah PendekarYa menyelongkar External yang ditinggalkan atau tertinggal oleh         pihak Jakim yang telah pulang beraya ke kampungya.

2. Pendekarya baru saja menghabiskan satu episod ,dan jika tidak ada aral melintang, jika elektrik masih ada, dan lappynya masih berfungsi,maka ianya dapat dihabiskan dalam waktu terdekat

3. Cerita ni sudah lama, cuma PendekarYa ni memang jenis yang suka cerita yang sudah basi.!!

0 sumbang saran: