Kering Sekeringnya

Tuesday, November 17, 2009

Malam ni dan sebelum malam ini otak gua kekeringan idea.akal sukar untuk berfungsi akibat dimatikan oleh hati sendiri yang malas mengilusikan konklusi. sudah lama tak pulang ke kampung halaman.kali ni ada kemajuan sedikit..gua balik pakai internet.tapi jenis murah saja.gua bukan anak orang kaya beb(memetik kata seorang pelakon dlm filem Balo arahan Deansham). Balik saja kampung, otak mula malas berfikir untuk bekarya.almaklumlah,makanan masuk ke perut melalui waktu yang tetap dan padat.pagi,tengah hari, petang, malam,tgh malam.semua full.tak mau habiskan tak boleh..makanan mak buat kena makan sebab sedap dan tak mau kecilkan hati mak. maka melalui detik detik itu. otak mula meracau racau minta dibekukan dari sebarang pemikiran..sungguh kejam..tapi apakan daya...makalah jua..gua balik semula nanti ke UT...dalam keadaan kegemukkan.kuranglah kekeringan di badan gua..wallahualam...

0 sumbang saran: