Sudi Tak Awak jadi BF Saya?????

Tuesday, October 27, 2009

dipetik dari kisah benar semasa Saiko sedang berchatting(ayat ini dicopy paste dari ym)

BUZZ!!!
BUZZ!!!
jukabita: salam
Suria Mahamood: awak fridaus
jukabita: yapp
Suria Mahamood: itu pic awak ke

You have accepted the invitation to start photo sharing.

jukabita: yap
jukabita: itu la pic saya
jukabita: ok
Suria Mahamood: awak dah lihat pic saya..
jukabita: tgh loading
jukabita: ahks
Suria Mahamood: macam mana??
jukabita: xclear lagi
jukabita: yuhu
Suria Mahamood: awak study apa??
jukabita: marketing.
jukabita: ahaks
Suria Mahamood: kat mana???
jukabita: utm skudai
Suria Mahamood: mesti ramai dah jatuh hati kat awak??
jukabita: ehe
Suria Mahamood: sebab awk hensem
jukabita: kenapa kata begiu
jukabita: hensem
jukabita: hensem la sangat
jukabita: ahaks
Suria Mahamood: awak boleh bagi tarikh lahir..
jukabita: 14 julai 1987
Suria Mahamood: awak sudi jadi bf saya??
jukabita: eh..kan kita baru berkenalan..
jukabita: hati budi pun masih lum kenall.
jukabita: mana tau saya ni jahat ker..
jukabita: perogol ker
Suria Mahamood: saya tak rasa awak jahat
jukabita: yer ker?
jukabita: hu3
Suria Mahamood: saya cuma tahu awk baik...
jukabita: ahaks
jukabita: gambar tak clear la
jukabita: hu3
jukabita: ader cam?
Suria Mahamood: tak ada..
Suria Mahamood: hp awak boleh mms
jukabita: saya pakai hnset biasa
jukabita: hnset lagi satu tgh baiki
jukabita: hu3
Suria Mahamood: saya tanya lagi sekali awak sudi bf saya???
jukabita: kita baru kawan..
jukabita: baru je lagi kan.
Suria Mahamood: tak semestinya...
Suria Mahamood: baru kenal cinta xboleh cauple..
jukabita: kenapa awak nak sgt cari bf?
Suria Mahamood: dalam bercinta pun kita boleh kenal siapa dia kan...
jukabita: yer la
jukabita: kenapa awak nak sgt saya jadi bf awak?
Suria Mahamood: saya terus kan ambil dia jadi bakal suami saya....
Suria Mahamood: bukan sekadar bf...
jukabita: suami?
jukabita: bf?
Suria Mahamood: bf ke arah suami..
jukabita: kenapa cepat sngt?
Suria Mahamood: bukan bf yang hanya mainan
jukabita: saya masih belum habis sutdy
jukabita: duit pun xde lagi.
Suria Mahamood: saya mahu rehat dan saya mahu waris untuk semua yang saya ada yang bakal saya miliki akan datang..
Suria Mahamood: awak ada berapa sem lagi dan sekarang awak ambil degree atau dip??
jukabita: apa yang awak wariskan..
jukabita: amik deg
jukabita: tgal lagi satu sem
jukabita: sem dpn
Suria Mahamood: jadi saya mahu mari pun lagi 2tahun...
jukabita: mahu mari ke mana?
Suria Mahamood: saya nak kita cauple sekarang...agar semua yang saya ada sekarang saya dah boleh tulis atas nama awk..
jukabita: age awak brape?
Suria Mahamood: saya tak lama lagi boleh bertahan berdiri atau berkerja...
Suria Mahamood: 22(28/09/1987)
Suria Mahamood: awak sudi jadi bf saya??
jukabita: boleh xawak cite kenapa awak perlukan bf dalam keadaan tergesa2 skang ni..
Suria Mahamood: saya mahu teman saya ketawa dan menangis bersama..
Suria Mahamood: saya perlukan dia jaga hidup dan diri saya...
jukabita: saya takde pape lagi
jukabita: nafkah pun xmampu beri lagi
Suria Mahamood: dan saya cari bf cepat sebab dalam masa 2tahun saya boleh faham dia dan faham family dia...
Suria Mahamood: saya ak mintak semua itu...
Suria Mahamood: saya tak mintak semua itu.
jukabita: habis..
jukabita: kenapa perlu cepat sngt
jukabita: kenapa..awak ada masalah ke?
Suria Mahamood: tak...
Suria Mahamood: saaya cuma perlu perhatiaan dan kasih sayang...
jukabita: selama ni awak takde kasih sayang ker?
jukabita: dri adik beradik?
jukabita: keluarga..
Suria Mahamood: kalau awak rasa saya tak layak...
Suria Mahamood: tak apa lah...
jukabita: saya cuma tak faham apa tujuan awak sebenar..
jukabita: apa yang awak maukan
jukabita: apa yang awak tinggalkan
jukabita: apa yang awak takutkan
Suria Mahamood: saya kecewa lagi..
Suria Mahamood: saya tak takut sunyi
Suria Mahamood: saya takut sunyi
Suria Mahamood: saya takut hilang
Suria Mahamood: family saya selepas ayah saya tak ada
jukabita: boleh x explain betul2
jukabita: tak perlu kias
Suria Mahamood: saya tak rasa kasih syang dan perhatiaan lagi...
jukabita: family awak.
jukabita: ?
Suria Mahamood: tak apalah..
jukabita: sowie la
Suria Mahamood: saya rasa awak tak boleh terima...
jukabita: saya xleh wat keputusan terburu.
jukabita: ia membabitkan hidup saya
jukabita: kte baru kenal dsni
Suria Mahamood: oklah...
Suria Mahamood: saya tak nak paksa awak...
Suria Mahamood: terima kasih atas awak sudi chat dengan saya...
jukabita: apa yang awak tinggalkan untuk bakal suami awak>
Suria Mahamood: harta dan mungkin anak...
jukabita: awak nak g mana?
jukabita: xkan awak dah banyak harta dlm umur sekarang..
Suria Mahamood: 33000 dan aset rumah..
jukabita: saya x faham..
Suria Mahamood: oklah...
jukabita: awak ni kerja apa?
jukabita: tadi awak kat awak kerani?
Suria Mahamood: kerani baru saya 7bulan...
jukabita: kemudian.??
Suria Mahamood: dulu saya manager pizza hut dan agen insurans
Suria Mahamood: oklah...
jukabita: kemudia kenapa awak jadi kerani??
Suria Mahamood: oklah saya pun nak pi kerja...
jukabita: saya masih lagi berasa musykil
Suria Mahamood: saya kerani sebab saya 5kali kecewa cinta...
jukabita: macmana la plak dari manager awak turun ke kerani>.
Suria Mahamood: saya akan tekanan dan saya mungkin saya boleh hilang tumpuan dalam kerja...
Suria Mahamood: jadi saya berhenti...
jukabita: pastu sambung kerani?
jukabita: sebab cinta jer awak berhenti.apa rasionalnyer??
Suria Mahamood: sekarang saya bukan sekadar kerani...saya agen besar 2 syarikat malaysia dan jepun dalam ilmu perubatan..
Suria Mahamood: oklah...
Suria Mahamood: saya rasa awak tak boleh terima saya...
Suria Mahamood: terima kasih....
jukabita: macamana awak bleh dapat semua ini dlam umur awak macam ni??
Suria Mahamood: usaha saya dan cara saya kerja...
Suria Mahamood: oklah awak....
Suria Mahamood: saya tahu,saya tak layak untuk awak...
Suria Mahamood is typing a message.
Suria Mahamood: terima kasih atas segalanya...
BUZZ!!!
jukabita: jangan kata macam tue.
jukabita: saya masih baru,,
Suria Mahamood: awak masih baru apa..
Suria Mahamood: awak mungkin susah kan terima..
Suria Mahamood: sekarang saya undur diri..
jukabita: apa rasionalnya awak pilih saya.
Suria Mahamood: awak,saya tak layak untuk orang macam awak...
Suria Mahamood: awak tanya allah...
Suria Mahamood: kalau awak nak tahu jawapan...
Suria Mahamood: oklah,,,
saya nak bersiap pi kerja...
Suria Mahamood: saya percaya awak baik...
Suria Mahamood: saya tak layak untuk orang yang macam awak...
Suria Mahamood: terima kasih....
Suria Mahamood is typing a message.

*gua rasa pelik, hairan, takut pun ada.siapa dia ni yang tiba tiba ajak gua kahwin

2 sumbang saran:

Ari said...

Saiko.

Orangnya hot.

Macam tu la.

:)

jukabita said...

Ari:

ha3.bkan hot tapi kool