hari ini hari sabtu

Saturday, October 17, 2009

Sambil study subject branding, gua dengar Xfm sambil dengar lagu lagu dar Xfm. Tiba tiba gua dengar satu lagu menusuk telinga gua. Alamak.bisik hati gua, lagu apa ni..lirik macam nak kutuk orang lain je. Gua kuatkan lagi volume.bukan sebab gua suka lagu ni, tapi sebab gua nak dengar lirik dia cakap apa. Setelah 5 minit gua buat kajian, gua dapati kumpulan yang nyanyikan lagu tu diberi nama MicWrecka.oh.bukan sebuah kumpulan, tetapi lebih kepada penyanyi rappers solo barangkali. Kes di sini, Gua respek Xfm mainkan Lagu- Lagu Local Band tau lebih dikenali sekarang ini dengan panggilan Indiependent Band tetapi, kalau boleh pastikanlah lagu yang diputarkan itu berkualiti, jgn sebab nak dengar lagu indie saja,lagu itu dah boleh diputarkan .

Kalau lah Gua yang jadi Deejay ….

0 sumbang saran: