Petua Saiko Berhenti Rokok

Wednesday, October 21, 2009

Di Sini Gua ingin Kongsi Petua Gua Berhenti Rokok

Gua berhenti rokok firstly gua tak tau macamana gua berhenti. tetapi ini ada gua listkan perkara yang gua buat sebelum berhenti menghisap rokok

1. Gua lari dari orang yang merokok. Gua nampak jer dier cucuh rokokk..terus gua blah.....

2. Gua minimumkan penghisapan rokok gua dari 5 batang sehari ke 3 batang sehari ke 2 batang sehari ke 1 batang sehari

3. Klu gua sangap sangat nak hisap rokok, kebiasaannye gua pau kawan tapi sebab gua nak berhenti, gua akan beli rokok dari kawan2 gua.


2 jer yang gua buat ..pastu gua demam seminggu..ahaks..

2 sumbang saran:

Anonymous said...

Merokok lagi tak?

DON'T BREAK MY HEART.

:)

PendekarYa said...

Ari: Skang tak merokok langsung dah.ahaks