Jauhnya Perjalanan

Tuesday, October 13, 2009

hampir tiga tahun dah gua menetap secara sementara dekat sini. alhamdulillah.kehidupan gua boleh tahan la kat sini.sekarang gua dah tahun 3.boleh dikira last year.yap..memang last year pun

banyak pengalaman yang gua tempuh semasa berada di sini. gua tau apa erti kawan dan apa erti lawan.gua tau apa erti cinta dan gua tau juga apa erti kawan.maafla..gua tak pandai nak berpuitis. gua hanya tau taip saja.

kat sini ...gua ada jumpa macam macam lecture.ada yang suka marah, yang lawak, yang pendek,yang tinggi, yang cun,yang chomel,yang garang, yang botak,yang obesiti. ada yang bagi markah rendah kt gua.ada yang bagi markah tinggi. yang markah rendah tu bukan slah mereka, tapi salah gua.. sebab gua tak baca sebelum exam..sebab otak gua tak bleh pikir..otak gua dah kondem. kondem bukan sebab apa, kondem sebab malas and banyak buat kerja lain..bila dah buat kerja lain,, kerja yang asal akan jadi lain.maka urat saraf dlam kepala akan berbelit sehingga penghantaran tak tau nak disalurkan ke mana.

gua jeles dengan kawan gua yan pointer tinggi dari gua(walaupun tinggi sikit). gua ada niat nak challenge, tapi niat itu slalu ada awal sem jer..tapi rasanye sekarang dah ok sikit kot..dah boleh challenge sikit2..

gua jeles dengan budak jPA. sebab diorang studi pandai maka diorang dapat sponsor dari jpa..maka diorang ada banyak duit dari gua..cukup makan tiap hari tak payah hutang.sebab gua kurang pandai sikit...maka gua dapat ptptn. itu pun gua kena bayar balik dan tambahkan lagi atau dalam bahasa terbaiknya, riba.

bulan 4 tahun depan gua dah habis kt utm ni.insyaallah.harap gua dapat kerja sebelum gua pakai jubah besar.bukan apa, nanti mak gua nak datng sini boleh juga gua sponsor apa yang patut..wslam..

0 sumbang saran: