Monday, April 26, 2010

 ULU RENGGOL 26 April 2010,     3 orang pelatih pusat serenti Benta lari dari universiti. Alasan kenapa mereka lari tidak dapat dikenal pasti. Mungkin mereka merasa bosan setelah hari hari makan makanan dalam tray atau mungkin juga gulai lemak ayam dan sayur yang tidak cukup rasa serta buah yang tidak cukup manis. Lalu mereka bertiga merancang untuk mencari makanan yang lebih baik di luar universiti tersebut

Dah banyak tempat  ke mereka lari?. Mungkin mereka lari ke Kelantan atau Terengganu. Tapi mereka tak boleh lari jauh jauh sebab mereka hanya berseluar pendek, ber tshirt pagoda dan tidak berkasut. Atau untuk lagi efektif dan cantek mereka mungkin berseluar dalam dan tidak berbaju. Apa yang pasti, mereka tidak bawa  kad CIMB, Maybank, atau pun kunci kereta. Sebab itu, mereka perlu  " tumpang " rumah siapa siapa saja. 

Kalau tuan rumah yang "baik hati", dapatlah mereka makan nasi barang sesuap dua dan minum air seteguk. Kalau dapat yang " tak baik hati ", nayalah mereka. kemungkinan mereka akan dilibas dengan parang yang berkilau kilau, diketuk kepala dengan batang paip, disimbah dengan air panas, digeletek perutnya.digeletek perutnya?

Gua dah stanby.. sebab area rumah gua dekat dgn Benta.

0 sumbang saran: