Selamat Tahun Baru

Saturday, January 2, 2010

Selamat Tahun Baru. Maaf Zahir Batin..

Macam hari raya lah pula.Tahun baru gua pun ada azam baru. Ingat lu orang saja ada azam ke? Maka, sudah menjadi satu kelaziman dimana setiap azam itu perlu direalisasikan sebaik mungkin jika terdaya. Kalau tak terdaya, apakan daya. 2009 meninggalkan seribu satu kenangan buat gua dan juga famili gua serta rakan rakan gua. manis kita hirup dan sedut dalam dalam agar tak hilang.Pahit kita telan dan pastikan yang pahit tu kita sudah campur dengan yang manis untuk masa depan. So, boleh jadi pahit dan manis.

Rentetan peristiwa yang berlaku dalam tahun 2009  memang banyak tertuma dalam hidup gua. Tapi dalam banyak banyak, satu haram jadah gua tak ingat. menipu lah tak ingat semua. Gua bukan orang tua nyanyuk tak ingat semua.

Apa yang pasti, perkara yang gua tak dapat buat 2009, gua nak buat tahun 2010. Nak pergi Haji duit tak cukup lagi..extend dulu la..Apa yang penting.tingkatkan prestasi dan kurangkan kebuncitan

tunggu next entri gua.

0 sumbang saran: