drum oh gitar...................campurasation

Monday, May 18, 2009

drum @gitar..yang pastinya dah lama aku tka main...sangap gila..almaklumlah ..sejak dah pandai main drum ni....tiap2 hari rasa nak main drum aja...tambah plak sekarang ni dah aku dah buat band..band..band..campurasation..jikalau anda nak tgk..boleh lah tgk di myspace campurasation...taip jer perkataan tue..

kadang2 aku penah mengimpikan nak beli satu set drum...tapi bila mengingatkan harganya..fikir beratus2 kali jugak nanti tak pasal2 kepala aku tada rambut(botak) macam encik S dan TR.setakat ni aku hanya ada drum stick jer..itu pun pemberian seorang drummer yang juga rakan aku...dier men drum untuk band kawan aku..iman nama dier...moga2 dia beriman....

gitar..main xla pandai sangat..petik pun tak betul lagi.tapi kau mau belajar.belajar sampai pandai.sakng nni aku ngah belajar skit2 dari udie(dulu rumatte aku), lepas tu zaki dan sekarang aku belajar dengan si tomey2..azah nama dier..ni lah vokalis camppurasation. dia ni hantu gitar. pantang nampak gitar depan mata.pendek kata tidur pun nak peluk gitar.kalau tiada gitar tak sah la.moga2 dier berjaya die karier yang ingin da ceburi..amin

0 sumbang saran: