baru..............

Saturday, January 9, 2010

Ada hamba Allah bertanya kepada gua. Kenapa gua lama tak update blog gua??. Gua membalas dengan rasa rendah diri sambil meminum air nescafe " Gua busy sikit sekarang ". sambil tersengih sengih ibarat kerang busuk..........Alhamdulillah..

Hari ini dimana hari gua menulis bersamaan dengan 8 hari bulan tahun baru, gua masih tak ada azam baru.Jenuh gua fikir sampai otak meleleh jatuh ke tielinga menjadi titis segar. Jumpa si polan, dia bercakap pasal azam tahun baru. jumpa sipolan2, dia ckp pasal azam tahun baru. maka,gamaknya gua sorang dah macam ketinggalan zaman tiada azam tahun baru..hahaha..

Cuma gua ada satu jer yang baru..gua beli dompet baru...setelah 8 tahun dengan dompet lama..gua telah membuka satu lembaran baru ..gua tinggalkan dompet lusuh gua tu dengan kenangan lama yang ada di dalamnya..sampai gua check balik..masih ada lagi saki baki tiket wayang KingKong masa gua tengok dekat Genting...anda tahu apa maksudnya..gua selongkar lagi.gua jumpa sim card gua yang pertama gua pakai..0129098467..kalau kau nak dail boleh aja..tapi kalau India angkat dan maki maki kau..jangan salahkan gua...gua korek lagi..gua jumpa kad topup rm 10..masa kad topup tengah besar2 lagi....sekarang dah makin kecil gua tengok....last last korek.tiada apa yang tinggal..hanya bisnes kad yang aku kumpul dari zaman bila ke ntah...

0 sumbang saran: